27 Eylül 2010 Pazartesi

yaktığın...

Share

kimseyi gönlüme saramayacak kadar yorgunum su aralar...yatagımda carsaf olan milyonlarca spermden bıkmadan sadece yatacak kalkacak aramak ilginç bir aktivite!

neden bende yapmayayım ki? ne farkım var?
neden yapmıyorum sahi?
ne geregi var...
bu aralar soruları sadece kendime sormakla yetiniyorum.
sebebini bilmeiyorum nedendir hiç bilmiyorum...

kimseye diyemedigim aptal bir derdin kurbanı gibi hissediyorum kendimi...
bu derdin adına da kimileri ask kimileri azap diyor..

yazdıklarım silindigi için midir nedir bir ruhsuzluk çöktü suanda,onun adını bile yazmıstım oysa sanırım söylemek için hala 5 senenin üzerine boş...

hiç durmadan yorulmadan seni bekleyecegim...
evime birkaç saç telin elbet düşecek bendekiler ağardaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)