24 Mayıs 2010 Pazartesi

akrep,yelkovan...

Share


camı kırıp almak istiyorum akrebi,yada kırmak istiyorum yelkovanı...
sonra onları kıskanıyorum...

her 15 dakikada 1 dakika buluşuyorlar...
sonra düşünüyorum...
onlar sayesinde dönen bir düzen var...
kimi zaman yelkovan kimi zaman akrep kaçıyor.ama hep birbirlerini kovalıyorlar.
herkes onları,onların aşkını biliyor.
herkes onlara bakıyor gün içinde defalarca...
yine düşünüyorum!
bu kadar izlenmek her saniye izlenmek bana uyar mı diye?
yada o kadar çok kovalamanın sonu nereye varır diye!
Sanki Lady konuşuyor (köpeğim) pil bitene kadar!

sonra aklıma gelen sadist düşünceden kurtulmaya çalışıyorum.
Ben kadranı kırıp akrebi alırsam yelkovan ne yapar?
yada yelkovanı alsam akrep neye yarar!

aşkla yoğurulmuş düşüncelerimden kurtulup bende bu sefer saatime bakıyorum ve acı çekiyorum...

bu kadar saat yine sensiz ne yaparım ben?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)