26 Ağustos 2010 Perşembe

Kutuyla Gelen Aşk...




Share

Merhaba sevgili (sayısı az olsa da) followerlar.

İş değişikliğiyle tanıstığım insanları,objeleri,durumları genelde seviyorum...

Şuan farklı birşey yaşıyorum,çünkü İşimi çok seviyorum...

Neyse...Haftalardır instyle home,aktüel,home gibi dergilerde iyi ciro sahibi gazetelerin cumartesi-pazar eklerinde yayınlanmaktan yorulmayan markamızı biraz da ben yayınlamak için girişimlerdeyim!

Facebook,Twitter,FF gibi sosyal ağlarda sürekli online olma durumunu tercih etmesemde,seviyorum!

www.herseyasktan.com



burada çılgın ürünler var...Aşk var bir kere...Aşkın nerden geldiği değil neleri kapsadığını TAtlı bir yolla öğrenmek var.

İstanbul'un kilit noktalarında bulunan dükkanlardan birinde sansınızı deneyin!


Bebek,Levent ve Beyoğlu...

Daha ne olsun :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)