8 Ağustos 2010 Pazar

Tarkan

























sıcak bir pazardan merhaba...
akşama kadar pineklediğim ofis sandalyesinde yaptığım ender şeylerden birisi
Tarkan'ın albümüne vakit ayırmak oldu.
İlginç.Bu adam gerçekten şarkı söylüyor.

albümün içine ilk girdiğimde çıkış parçası olan Sevdanın Son Vuruşu'yla karşılaştım.
Getirdi,götürdü ileri,geri.Ama hoşuma gitti.Çiçekle ,böcekle işi götürmüş dedim yine!

ardından Kayıp,Cidden kaybettiriyor insana.Canciğer kuzu sarması bana hitap etmese de şehvetli sözleri yok değil herifin.

Gırtlağını ve TSM temelini çok iyi kullanıyor bu adam.Adeta fanpop yapıoyor. O da ne mi? (fantezi-pop mixi bişey ben uydurdum)

Acımayacak derken nerelere çekilir bu şarkı bilemedim.Arkadas muhakkak ki acıtmıyordur canını ;P

anlayana sivrisinek saz,analamayana davul zurna az...
öpüyorum gözlerinizden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)