17 Ocak 2011 Pazartesi

eskiler mi?

Share

Kargoya sardım yine...
koray candemir ne güzel söylerdi o şarkıları...

renklerin içinde,sen bir meleksin...

hatırlıyorum 01 senesinde istanbula tatile gelmiştim...

Tatilya falan derken,sanırım cemberlitaş yada eminonunden kargonun bu albümünükorsanlardan almıstık :9
o zaman ne kalabalık ve karmasıktı istanbul...

ve kargo benim için ne degerliydi..
okuldaki tüm arkadaslarımdan büyükmüş gibi konusurdum ve hepsi bana bi ayrı gözle bakar,ayrı seyler söylerlerdi...

bilmiyorum,farklı hissederdim...

nerelere gittim geldim...koray'la telefonda konustum yıllar sonra...
evet koray candemir alem fm in sponsor oldugu bi programda karsımdaydı ve ben soru soruyordum ona...

korayı cesmede cekmişti magazinciler her zamankinden farklı bir havada mayosu ve hawai gömlegiyle..
koraydan onu istemiştim.kargonun (ateş ve Su)albümü döneminde oluyor bunlar...
koray zor buldugunu soylemişti...
o zaman koray benim gözümde adamdı be azizim...

simdilerde nerde!

neyse yeni abilerim oldu....o zamanlar amca,dedelerimdi...

ben büyüdükten sonra hepsine farklı söylemler bulmaya basladım...

Erkin abi,Bülent abi,Erol abi...

ve erkan abi...erkan oğur abi...

nelere saptım.

Neyse benim az da olsa beni seven sevgili followerlarım.

birisi götürdü beni bu sarkılara nedense bu gece...

ve bir çizgi film...

Ten-Ten :)

1 yorum:

  1. koray şimdi maskott grubunu kurdu yine kargodan serkan çeliköz ile, bilginize...

    YanıtlaSil

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)