14 Ocak 2011 Cuma

sbm

Share

biliyordum böyle yazıldıgını...
neyse.

bugün birçok şeyin değiştiğini öğrendim ve açıkcası özeleştiri yaptım bayağı.

biraz büyümüşüm.hayatımda birçok değişmeler olmuş.

ağladığım sızladıgım zamanlardan çok ilerletmeyi düşlediğim konumum da değişmiş.

artıkbirey,ergen,büyük vs.diye adlandırılabilecek bir adam olma yoluna girmişim.(farkettim ama cool olmalı bazen)

kendimle barısık,hayata gülen ve güzel gözlerle bakan,insanları seven ben bugün bi kere daha kendimi kazandım. (işi alamadım sanırım ama kendimi sevdim ben bugün!)

çizgim sapmadan,dogrularımla beraber benimle.

Seviyorum lan bu Adamı ben diyenler olacak artık :)

bi keten pantolon bi gömlekle degil tabi ki :))
onlar sadece kanatlandırır ;)

öperim!severim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)