26 Şubat 2011 Cumartesi

kop gel!

Share

how can you mend?

en son sex and the city filminde miranda ve steve in köprüde bulusmasında dinledigim ve bana bi zamanlar her dakika dinletilen müthiş yorumuyla Al green in söyledigi süper bir sarkı...

bir cümle ne kadar daha uzun olabilirdi bilmiyorum..
yukarıda yazarken hala kendi dinlettigim sarkıların hangileri oldugunu hatırladıgımdan bile süpheliyim...

neler yazdıgımı neler yazmak istemedigimi düşünmediğim su elektronik ortam birgün içeri tıkılmama sebep olacak olsa bile benimle beraber okuyup beni anlayan insanların varlıgı hep soduma gidecek ...

yada bak bu cocukta aynı seyi düşünüyo lan demekki yalnız degilim diyen binlerce tek kalmıs yüregin sesi olmak ...

suanda dükkanı kapatma telasım olmasına ragmen gitmek istiyorum bu diyarlardan...

hani sadece dükkanla kalmasın hayatımı (ki suan kapatıyorum evimi) okulumu ailemi ve dostlarımı hatta köpeğimi dondurup dünya temizlenince ortaya cıksam...

ah ne güzel olurdu... (siz followerlarım sizi unutmuyorum )

hadi kopun gelin...
hala bu kadar merhametli ve hala bagıslayanken herkes gelip girebilir sarp koynumun bir kısmına..

sevgiler bu defa da benden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)