25 Şubat 2011 Cuma

özlediklerimi geri verin...

Share

seks yapmadan ne kadar süre yaşarsınız diye sorsalardı ben hemen cevap verebilirdim...

Hıncal uluc gibi yaşamak istemiyorum diye!!!

neyse bu sefer atrake istemiyorum blogumda bu yüzden sözde 'celebrity' adamlara laf atmicam.

Yeni bir düzene alışmak zorundayım su önümüzdeki hafta...evimi degiştiriyorum. Daha büyük daha güzel bir ev...

Mutlu olabilecegim bir insanla mutlu olabilecegim bi yere geçiyorum...

birde benim odama birileri geçse ya...boş olan kalbime birilerinin gecmesi su aralar tek istegim...

bişeyleri biyerleri geniş degil normal aptal saptal olmayan düzgün birileri...

ya yok mu diye aglamak yerine kendimi rehabilite etmeyi seviyorum..

he birde yeni bi jargon kurdum kendime...possible bebegim!

sevgiyle askla kalın sekse doymayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)