10 Eylül 2011 Cumartesi

beyaz.

Bugün erkenden başladı sanki herşey.
Uyandım,saat farketmedi pek her gün gibi..
Giyindim,özenmeden,saçma sapan.
Atladım bi taksiye..

Geldiğim yerde heryer bembeyaz..Temiz olduğu belli..

Saçma sapan kokular burnumda ama..İlaçlar,öksürenler..

Bi kadın geldi,alt kata indik..Uyanma Odası...

Kıyafetlerim değişti,ilaçlar verdiler...Uyudum..Beyaz!

sersemdim,görüyordum yapılanları,canım yanıyor hissediyordum..

Kan gördüm uzun süredir ilk defa,beyaza damladı..oysa en son sevgilimin evinde bıçak parmağıma dokundugunda küçücük bir kan damlası Beyaz mermerine akmıstı...

sanki heryer kan oldu o anda..
üşüdüm,ama terliyordum da..

Oysa ölmekten korkmuyordum,yeterince yaşamamış olmaktan yanaydı korkum...

Üzüldüm, işlem biterken ağladığımı farkettim sinsice..İlk defa sinsi bir duygum patlak vermişti ruhuma..

Akıl almaz hayallerim vardı o an,biran önce acılarım bitecek gibi geldi..

Paralar ödedim, hala acılarım geçmemişti..Hani satın alınmıyordu o meret...

Hakkımda herşeyi ögrenmek istedim,belki de sapasağlam cıkacaktım biran..

Çarşamba gel,dediler içerden..

Çarşambaya kadar gelemem dedim zaten..Gelemem o karanlığa..Ben sağlığımı istiyorum..

Hemen.
Çarşamba gelmeden..
Hakettigim gibi..

Sevgilime dokunmak,sarılmak,sevişmek istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)