15 Eylül 2011 Perşembe

korkuyorum..

Annem olsaydı simdi yanımda,sıgınsaydım ona..

Sevgililerin en ulusu anneye,sarılıp ağlasaydım umursuzca,o beni anlardı..

Anne çok korkuyorum!

İşlemediğim günahın puanı bana yazılmıştır diye..
İşlemediğim günahın keçisi ben olacağım diye...
İşlemediğim günah beni sevdiklerimden koparacak diye..
Korkuyorum anne...

Anne çok seviyorum!

Onu koynuma aldığım her an cennet gibi
Onu koynumda uyuttugum her an cennet gibi
Onu koynumda tutup koklayıp,öpüp,sarmaladıgım her an cennet gibi...

Anne ayırmasın Tanrı bizi..
Cennette,cehennemde gerekirse ölütken bile Anneciğim..

Dua et sende..
Her şey tertemiz
Her şey düzenli
Her şey güzel cıksın..


ve
Anne
Her şey onunla benim için olsun..

1 yorum:

  1. Bir annen hep seninledir belki, her zaman seninle, tüm umutlarıyla birlikte...

    YanıtlaSil

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)