2 Aralık 2011 Cuma

ekim,kasım..

Merhaba sayıları az da olsa,okuyup geçen,yorum atan followerlarım..

Ekim ayı benim için garip,çetrefilli bir ay olduğundan ellerim bir harf bile vuramadı klavyeme..
Kasım'da aşkı başka yaşadım..İçimde de dışımda da bu yüzden Kasım ayıda benim için farklı ve zor oldu..
Şimdi kapıyı aralıksız bırakmamak adına geldim yine..
Baktım yazmayınca bağırıyor,agresifleşiyorum.

Gariptir ama vasiyet hazırlama derdine düşmüş gibi davranıyorum..Yazıların,sözlerim,şarkılarım.

Korktuğum günler artık geride kaldı diye düşünüyorum. Emin olmamakla beraber öyle olması sanırım hoşuma giderdi..

Pek bir değişiklik yok hayatımda..
Tek sorun artık sarhoş olmanın 'çok sevilen'birinin birilerinin yasagıyla mazide kalması..

Rakının kokusunu bile özlemek bu olsa gerek.
Bir de balık.
İyi pişmiş bi balığı da çok özledim.

Neyse bu size kaçıncı ''merhaba'' emin değilim ama,bir kez daha yine buralardayım.

Gören gözlerden size sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)