2 Aralık 2011 Cuma

rüya

Dün gece bir rüya gördüm..
çok korkmuştum..
Dünyanın hiçbir yerinde su kalmamış,denizler,göller kurumuştu..
Hava sürekli sıcak,bulanık,kan revandı her yer..

Çok kötü kokuyordu rüyam..Ölmeye yaklaşıyordu insan soyu..Zaten hayvanlarımınızın bir çoğu telef olmuştu..

2012'ye yeni girdiğimiz anlardı muhakkak,öyle diyordu duvardaki takvim..

korkunç diye bagırıyordu bir kadın..

Eyvah! sonumuz geldi..

Ve gerçekten gelmişti o son kıyamet haber vererek kopuyordu resmen..Yaşadığım yer Mykonos'a çok benziyordu..

Düşünün o güzel sokakları heryer bir bir ezilip büzülüp patlıyordu..

En son ben kalmıştım sanki kıyametin önünde..

---

Ansızın gecenin o yarısı bir hayvanın korna sesiyle Cihangir, yankılandı ve uyandım...

Allah herkesi sevdiği kullarından saysın..

Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)