29 Şubat 2012 Çarşamba

köfte ekmek ?

Farklı şeyler yapmak,farklı yerler gitmek,farklı insanlar tanımak..
farklı farklı farklı..

Farkında mısınız,hayatlar değişiyor..

hayatlar çok farkediyor.

Birkaç gün önce verilen bir örnekten yola çıkarsak,kimine göre umut,hayal ve gelecek satın alınabiliyor..
Tanrı kimine göre adil kimine göre de terazisi bozuk bir tüccar gibi davranıyor..

Bilemiyorum.

Ben çok fazla ödedim ama az ürün aldım gibi geliyor.Ne zaman doğru sözü söyleyeceğim bilmiyorum ama -ne kadar köfte o kadar ekmek yada ne kadar ekmek o kadar köfte- bu tamamen buna çıkıyor.


Köfteyi severim,keza şu aralar sevdiğim bir ekmekte var.Alıyoruz 5 liralık ekmek..Cidden tartıyorlar.Sonra köfte için hiç çabalamıyorum.İçine peynir koyup o ekmekten tost yapıyorum.Yada nutella var.O ekmekle çok yakışıyor..
o sırada köftem yok ve ekmeğimle yiyemiyorum.

Ya bunu bana kim açıklayacak?

Zamanında köfte havuzunda yüzdüğüm günler vardı.
Kadınbudu köfte,inegöl köfte,izmir köfte,içli köfte..
o zaman da ekmeğimi almaya üşenirdim.

Peki bunu kim açıklayacak?

neyse tek bir sözüm var-ben bunu düşüneceğim bu arada-

hepinizin canı cennete!
ilgilenmiyorum hiçbiriyle.
bir takım diyet gibi düşünün.

ok. bye!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)