27 Kasım 2012 Salı

Ne Oldu!

Once anlamadim.
Tepkisiz,yuzune bakiyordum,bu gercekti.
Ne oldu? Ayri kaldigimiz sure sadece 5 dakikaydi ve ne oldu?
Bir kiskanclik krizi mi? Bir git deyisin farkli cesidi miydi bu?

Gece boyunca dusundum.Hatalari ,hayatimizi.
Hani gururuma yediremeyip giderim de geride biraktigim asklarim ne olacak diye.
Gozumun onunde duran bavullar bana hep kacisi mi yasatacak diye.
Gidis,pisman olmak mi diye.
Sordum,sorularla bogustum.

Gece, iki kere ayri biraktigin bedenine sarildim,uc kere ayri kalan bedeninin uzandigi yere gittim geldim,buyuk basari benim icin yalnizca bir kere agladim ve uyuduktan sonra 4 kere uyandim.

Sabah yanima ilk geldiginde de uyuyor numarasi yaptim.

Sonra bana sarildin ve sevistik.Ruhum tekrar esini bulmanin o bedeni tatmanin hissiyatiyla,mutlu,sakin ve guvendeydi.

Ruhum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)