9 Eylül 2013 Pazartesi

Babam ve Oğlum

Babam var benim,keza hiç oğlum olmadı.
Uzun bir süre de olacağı yok gibi,en azından hayatımı buna doğru yönlendirdim.(yönlenmiş de olabilir)

Sıkıcı,gürültücü anlardan biriydi biraz önce;
Rastgele elimde kumanda zaplarken gördüm,bir film,adı,Babam ve Oğlum.

Hafif rüzgar eserken,izlemek istedim biraz,yalnız da değilim üstelik.
Şuan hala aynı kanal aynı film açık,izleyebilmiş miyim?

...

Hıçkırıklarım artık olmasın,ağlarsam da namuslu namuslu gözyaşlarım aksa mesela.

-Baba,konuştuklarımızın hepsini duydum biliyorum.
-Konuşmamız lazım.
-Büyük avluya gel
-Çok önemli.

Sonrasında kavga,gürültü,patırtı ve hastalık.
Hastalık ya,ölümcül.
Ölecekmişsin gibi,ama kimse ölmemiş gibi.
Yardım edenin kalp ortağın ama,çaresizmiş gibi.

Korkma,korkma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)