19 Eylül 2013 Perşembe

Duman.

Hayali bir duman çekiyorum sanki,yalnızım,loş bir ışık ve hissiyatım koca bir dünya.
Adeta koca bir dünyaya anlatıyor gibi hissediyor ve dinleniyorum.
Şaşırmışım.
Bu kadar günahın,kimilerine göre bu kadar günahın altında kaybolup gidişim.
Her hücremde bana ceza olmuş günahlarımı görüşüm.
Ağlayamayışımın,haykıramayışımın bile günahlarımdan ötürü gibi gözlerime gelmesi.
Hani duman yakar ya,tıpkı gözlerim o duman gibi yanıyor şuan.Susuz.Çığlık altında.

Kendime ayırıyorum bu dakikaları.
Bana müsade...
Yazdıklarım olmasa,kim inanır ki yaşadığıma.
Yazdıklarım olmasa,nasıl rahatlarım,kendş yalnızlığımda.

Sevgiler benden ulaşan herkese.
Yanlış,ilkinde büyük acılar yaşatabiliyor.Hataya dönmesine beklemeden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)