20 Haziran 2020 Cumartesi

Orta Nokta

Ortada bir noktayım.

Kimin neyi yazdığını umursamadan yeni bir şeyler yazma telaşına girmeden arayı bulma, ortada kalma.

Zaten ilişkilerde de böyle değil miyim? Orta nokta. Ortayı bul, arabuluculuk yap kendi meselene.

Şıçtığımın her şey insanlar için lafları bit şey ifade etmiyor olsa da hep mi insanız be kardeşim! Kelebek, köpek, mutlu bulut, şeker kamışı olmak istiyorum ben. O zaman kötü bişey olmasın insanlar ağlamamış olsun diye.

Gel dersem gelme ama düşün istiyorum. Git dersem sen dur. Sev dersem en büyüğünü sev istiyorum. Ama ben deyince olmuyor. Ben deyince orta noktayı buldurmaya çalışıyor gibi hissediyorum. Olmuyor.

İçinden geliyorsa ben buradayım. İçinden gelmiyorsa yine buradayım. Çünkü ortada kalan güzel bir noktayım. Tek istediğimin sadece sen istersen yanımda olman. Tek istediğim yine sadece tek bedende ben olman. İstediğim; ki farkındasınız, aslında hep olman,hiç olmaman...

Kayıp.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)