12 Haziran 2020 Cuma

Sesim...

Sana bu gecenin bilmem belkide beş gezenin daha fazlasının da olabilir çekilmesinden yazıyorum...

Ağustos ayında yaşanan göktaşı yağmurlarını hissediyorum beynimde... Fışt fışt diye geçiyor aklımdan o görüntüler.. Terastayım.

Ne içiyorum bilmiyorum. Su içsem o kafadayım hani. Gelişini, sevişini sevdiğim o güzel zamanlar... Tıpkı şimdi olacağı gibi, biryerlerde saklı kalacak duygularım, yazdıklarım.

Sahi.. hep öyleydi. Hep sakladım asıl beni. Yaşadım ama aslında saklıydı..Meydanlarda olmadım hiç ne hissettiğimi söylemedim. Sloganlar atmadım derinlerden göklere...

Mutluluk beni benden ayıran ve aynı zamanda beni ben yapan sessiz düşman. Bir kaptırınca melankoliye her zamanki gibi kaybım başlıyor. Çok ara dönemlerde sessizce yol alıyor beynimde.. Eskiden şarkıları dinlerken sözlerden çalar yazardım, hadi itiraf, şimdi o şarkılar mutlulukla besleniyor.

Güzel şeyler duyunca, özleyince böyle oluyorum. Bir parçam benden uzaktayken böyle oluyorum... Yalnız hissediyorum. Ya temelli giderse ne yapacağımı bilmeden.. Eyvah! Korkularım mı var.. korkularım su üstüne mi çıkıyor? ...... Uçak sesi duydum. Birileri kavuşacak birazdan. Dur, bunun mutluluğu ile yeni bir sigara yakayım...

Mutlu uyuyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)