19 Ağustos 2011 Cuma

Bugün.

Derinlemesine hisler taşıyan kalbimi biraz boşaltmak için bugün birşeyler yaptım,bilinçsizce.

Hepiniz kıskanacaksınız..Öncelikle söyleyeyim.

Cihangirde sabah 7:30'da güneşle uyandım..

Aklımda sevgilim vardı tabiki..

Bugün güzel bir gün diyerek yatagımdan cıktım.Evdeki rutin işlerimi hallettim..Sokak kedilerimi besledim.Hatta sevdim.

Güzel bir duş ve traştan sonra sevgilim için sipariş ettigim ve beni heyecanlandıran şeylere geldi sıra..

sahaf'a giderek hemen mutluluğumu katladım,çünkü istediklerim gelmişti..
Ardından kendimi Pera'ya vurdum.Bi sohbeti ardından saat 14:30 gibi çıktım..
Hani ayarsızca yürüyüş dedikleri gibi..Pasajları gezdim,kiliseye gittim,kitapçı gezdim..

Olmadı Şişhane'den Balat'a doğru yürüdüm..Hatta köprüde balık tutanları izledim,daha da ilginç olanı orada hayatımın en ucuz ama cidden lezzetli kahvesini içtim..

Kimsenin umrunda değildim..

Şimdi bu satırları size Pera'dan yazıyorum.Butik çikolata dükkanımızdan.

cihangir'den Balat'a uzanan hikayemi okudunuz..

Sonuç: C anlıyım.
Sonuç: E ğleniyorum.
Sonuç: M utluyum.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)