16 Ağustos 2011 Salı

Sen Benim..

Bunları sırasıyla yapalım hadi..

Önce hafif bi müzik açalım,Adele-LoveSong olabilir...
Kalbimizi oyalayan kişiyide aklımıza getirdik mi?
Tamam!
Başlayabiliriz...


Kapat gözlerini..
Çalan soft müziğe kulağını ver
Yavaşça ruhunu müziğe kaptır,
Nokta vuruşları atsın sana..
Tık tık..
Bak onun yanındasın..
Tüm güzelliğiyle gözlerine bakmaya korktugun adam karsında!
Önce bi kokla..
Teni hala aynı değil mi?
Bu bir beyin oyunu gibi..Yok ama kokusu burnunda..
Şimdi hazır mısın?
Ona dokunacaksın..
Evet,deli değiliz..
Dokunulabiliyor..

Demiştim değil mi? :)

Ben her gece böyle uyuyorum..
Her gece rüyamda ismini tekrar ögreniyorum..
Yeni konusan bir bebek gibi..

Neyse...
Suan uygulamaya geciyorum.
Sana bu kadehim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)