23 Ağustos 2011 Salı

Dua

Tanrım..

Biliyorsun,genelde çok fazla konusmuyoruz.
Ben istediklerini elde etmeyi seven,sense istediklerim için uğrastıransın.
Seninle benim aramızda olan bu saygılı rekabeti bi yana bırakıp,sana en samimi duygularımla bir şeyler söylemek istiyorum.

'O' hayatımda olduğu Aralık ayından beri,zaten onunlaydım,biliyorsun.
Ağustos bizim için süpriz gibi oldu.
Eskiden olanlar benim onun adını duymamı şimdi kader kısmete bağlayalım diyorum..

mutlu görünmeyi degil olmayı özlemiştim.suan mutlu olarak aynı zamanda da cevremden güzel tepkiler alıyorum.

Sana bunun için şükürler olsun..

Tanrım;

Elbet hepimizin korkuları var değil mi?
Evet dediğini sağımdaki melekten duyar gibiyim..

O zaman 'O'na da söyler misin bunu, Nasıl gübre verelim bu kula ? :)

Böyle gidecek bu devran dediğinide cidden duydum!

Anladık Tanrım,Sen üzerine gideceksin sevgilimin.Ne de olsa ayrı ayrı bizi sevsende kimileri gibi sende bizi beraber sevmeyeceksin.

Olsun varsın..
Seni ezip geçmek gibi olmasın ama,Onun yanı zaten cennet bana.


Son bi dua sana yine Tanrım.

Ölüm ayırıncaya kadar ayırma sen sevdiklerimi yanımdan.

'O'nu hiç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

haydi,söyle!

Twitter.

famous :)